Дата публікації процедури |
05.02.2024 10:24 |
Остання дата зміни процедури |
13.02.2024 20:00 |
Період редагування |
05.02.2024 10:24 -
08.02.2024 18:00
|
Період запитань |
05.02.2024 10:24 -
13.02.2024 18:00
|
Період відповідей |
05.02.2024 10:24 -
13.02.2024 18:00
|
Період подання пропозицій |
05.02.2024 10:24 -
13.02.2024 20:00
|
Період аукціону |
14.02.2024 12:00
|
Стартова ціна лота |
11684.52
грн
excl. VAT
|
Мінімальний крок |
116.85
грн
|
Guarantee deposit |
8412.85
грн
|
Registration fee |
710
грн
|
The final amount is charged VAT |
Yes
|
Minimum number of participants |
1
|
The procedure for acquaintance with the property, the time and place of the inspection of the object |
У робочі дні за попередньою домовленістю з представником організатора аукціону.
Відповідальна особа: Олена Лавренова, телефон 098 960 31 81, urvidvin@ukr.net
|
Перелік та вимоги до оформлення документів |
Процедура електронного аукціону проводиться з дотриманням вимог Постанови КМУ №1032 від 22.09.2023 р.
Договір оренди укладається з переможцем електронного аукціону протягом 20-ти робочих днів з дати формування протоколу про результати електронного аукціону в електронній торговій системі.
Додаткові вимоги до учасників аукціону: відсутність дебіторської заборгованості перед орендодавцем.
|
Additional information |
Наявність комунікацій: водопостачання, водовідведення, електропостачання.
Функціональне використання: офісне приміщення.
|
Previous auction number |
4
|
лот выставляется |
1
|
Lease term |
1 year
|
Procedure status |
Аукціон не відбувся
|
Період розрахунку стартової вартості |
Starting value per month
|