Підтип процедури |
Aукціон - без можливості зниження початкової ціни
|
Дата публікації процедури |
01.02.2024 13:45 |
Остання дата зміни процедури |
15.02.2024 20:00 |
Період редагування |
01.02.2024 13:45 -
10.02.2024 18:00
|
Період запитань |
01.02.2024 13:45 -
15.02.2024 18:00
|
Період відповідей |
01.02.2024 13:45 -
15.02.2024 18:00
|
Період подання пропозицій |
01.02.2024 13:45 -
15.02.2024 20:00
|
Період аукціону |
16.02.2024 11:00
|
Стартова ціна лота |
1000
грн
без ПДВ
|
Розмір кроку аукціону |
10
грн
|
Гарантійний внесок |
100
грн
|
На фінальну суму нараховується ПДВ |
Ні
|
Мінімальна кількість заяв |
1
|
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта |
у арбітражного керуючого Франка Олега Павловича; місцезнаходження офісу: 33001, м. Рівне, вул. Любомира Гузара, 13, засоби зв’язку: : +38 (067) 982 62 62, e-mail: frankoop@ukr.net
|
Перелік та вимоги до оформлення документів |
Порядок та умови отримання майна переможцем аукціону: відповідно до ст. 87 та ст. 88 Кодексу України з процедур банкрутства, придбане на аукціоні майно передається покупцю після повної сплати запропонованої ним ціни, про що складається акт про придбання майна на аукціоні, якій підписується продавцем та покупцем не пізніше трьох робочих днів після повної сплати переможцем запропонованої ним ціни. Протокол про проведення аукціону та акт про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) є підставою для видачі свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та державної реєстрації права власності на майно в порядку, передбаченому законодавством України.
|
Найменування господарського суду |
Господарський суд Рівненської Області
|
№ справи про банкрутство |
918/341/21
|
Податкова накладна надається? |
Ні
|
Обмеження |
відсутні
|
Номер лота |
1
|
Лот виставляється |
1
|
Статус процедури |
Аукціон не відбувся
|